Grupy >> Sława Wielkiej Polsce >> Forum >> idziemy po was
Autor Wypowiedź
30 września 2017, 20:14:39
30 września 2017, 22:13:03
ciebie to chyba końmi trzeba będzie odciągać od liternetu. jaki by wątek nie otworzyć, wszędzie ty. a zapowiadałeś niedawno, że udajesz się do Białowieży, przykuć łańcuchami do jakiegoś sędziwego dębu. nic z wyjazdu nie wyszło? świeże powietrze i brak zasięgu dobrze ci zrobi. szczerze ci radzę. rzuć to wszystko i jedź w Bieszczady.

01 października 2017, 08:23:00
Musiałeś mnie z kimś pomylić.

01 października 2017, 10:24:38
możliwe. wszyscy jesteście jednakowi.

01 października 2017, 10:27:04
Jednakowe to są opóźnienia pociągów PKP. Nawet Pendolino się spóźnia. Wszystko przez przesiadki. Jeśli jeden pociąg ma opóźnienie, pozostałe czekają. Współzależność w której wszyscy cierpią.

01 października 2017, 10:42:53
pracujesz na kolei? robisz za zawiadowcę?

01 października 2017, 13:09:32
Nie. Pracuję w branży komputerowej. A Ty?

01 października 2017, 14:36:48
Grzybów szukam. Specjalizuję się w rydzach i prawdziwkach. Jak mawiają w Meklemburgii. Es gibt die Pilze zu sammeln und es gibt die Pilze suchen.

01 października 2017, 16:45:39
a propos, możesz polecić jakiś łatwy w użytkowaniu, darmowy program do obróbki filmów? kiedyś był edytor na YT, ale usunęli.

01 października 2017, 16:49:09
VLMC lub OpenShot

01 października 2017, 18:30:15
(Zawsze też możesz wykorzystać wersję trial komercyjnego programu, np. Adobe Premiere)

01 października 2017, 19:02:07
Zbieranie grzybów to sezonowe zajęcie. Czym się trudnisz, gdy nie rosną grzyby? Jesteś na emeryturze?

01 października 2017, 19:07:35
dorabiam jako trener fitnessu. jak mawiają w Badeni- Wirtembergii.
Wenn man der Mann des Erfolgs sein will, muss man zuerst wie der Mann des Erfolgs aussehen.

01 października 2017, 19:29:09
Czemu wyjechałeś? Za sukcesem? Czy nie lepsze są dobra zajawka, flow i szczęście?

01 października 2017, 22:49:47